Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

lørdag 14. november 2009

Og vinneren er.............

I morges hadde Sophie og jeg en høytidelig trekning av vinneren av min lille konkurranse!
Jeg fikk 37 koselige kommentarer,og flere av dere tok 3 lodd hver. Jeg la alle loddene i Sophie sin godis skål og hun fikk æren av å trekke;o)
"
Dypt konsentrert............
"

Hurra!
Først trakk hun trøstegevinsten,og den gikk til
HESPE!!
Så gøy! Du har en nydelig blogg,og du er alltid så flink til å legge igjen hyggelige kommentarer her hos meg! Så det var kjekt at det var deg som ble trekt ut!
"

Vinneren ble.....
...trommevirvel........
THE LAVENDER ROOM!!!
Gratulerer!
Du er en ny besøkende her på bloggen min, og har en kjempefin blogg som jeg gjerne vil se mer av:o)
Håper dere blir fornøyde med premien!
"
Her i Bergen er det skikkelig ruskevær, så i dag blir vi nok bare inne og koser oss med masse tente stearinlys og varm kakao!
"
Ha en god helg alle sammen!



6 kommentarer:

Tee of Vinnord Cottage sa...

GRatulerer begge to :) :) :) Heldige jenter!!!

Forever Love sa...

Gratulerer til heldige vinnere!

ingvild sa...

gratulerer :)

Guttemamma sa...

Du er på lista mi vettu,snuppa!! Bare vært litt treg på kommentarene i det siste....
klem og god helg videre

UNDRING sa...

Gratulerer til den heldige vinner!

h.espe sa...

Er det mulig, har jeg vunnet - Såååå kos!!!! Sender deg selvsagt en e-post :o)

Ser av dagens innlegg at du tenker adventskalender. Selv skal jeg på besøk til søsteren min nå snart, og vi skal lage til mammas advenskalender. Synest det er så kos å lage kalender til henne - man blir jo ikke for gammel til å elske slike ting!

Ha en herlig søndag videre!

Klem fra Hildegunn