Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

lørdag 21. november 2009

Nostalgisk peishylle


Se så koselig!
De julestrømpene skulle jeg gjerne hatt! De hadde passet perfekt til min lille jente og to store gutter!
"
Ønsker alle en herlig lørdag!
Vi har fått besøk fra Østlandet, så i kveld har vi fått barnefri og skal ut og spise og kose oss:o)
See you!

5 kommentarer:

ingvild sa...

Nydelig. Kos dere med barnefri!
Ha en fin helg

h.espe sa...

Kjempeherlige julstrømper - passende både for liten og stor.. ;o)

Ha en herlig barnefri kveld - kos dere!!

Klem fra Hildegunn

Pia sa...

Jaha! Så nu vet jag att peis betyder spis på svenska! Och att spisemöbler inte betyder peismöbler! Det kan bli så roligt med norskan ibland, då man inte förstår riktigt allt.

Ett annat ord jag funderat över, är ordet "kos" och "koselig". Betyder det skön, hemtrevlig eller vad?

Fin är hyllan i varjefall!

Klem

Ida sa...

Jeg eeeslsker dette bildet! Nostalgisk jul JATAKK!!!

Håper du nyter lørdagen i fulle drag. Jeg har bare ett barn hjemme og ingen mann.. merkelig.. og hysj... VELDIG deilig ;-D

Nå skal jeg nyte rom 123 og spise godis... glemte å kjøpe rødvin.. whaaaat! Må rote litt i kjelleren. kan jo være.... ;-D

Klem

prinsesselinn sa...

de er bare supersøte,
grancan var veldig bra,
sol og bvading og sommerdrinker;)
bare kos.
Håper du har hatt en finfin helg og kost deg masse,
superkjekt at teateret var vellykket ;)
ha en nydelig uke,