Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

søndag 1. november 2009

I`m in looooooove!!

For en butikk og for en fest!!!
Jeg hadde det bare så utrolig gøy i går:o)
Den nye RM butikken var bare heeeelt fantastisk nydelig. Dette kan gå hardt utover lommeboken fremover.....
"
Her er jeg,blid og fornøyd, med et glass champagne i hånden!
Legg merke til det utrolig stilige glasset. Det fikk vi lov å ta med oss hjem!
"


Her er vi på takterassen til Jacob Aal, hvor festen ble holdt.
Det var nydelig pyntet, selvfølgelig med RM produkter, og fantastisk stemning!
Vi ble servert Moet Champagne og deilig tapas!
Hvis dere ser nøye på bildet,så er det altså Halvor Bakke (fra Homsepatruljen) dere ser i bakgrunnen. Han var konfransier for kvelden.
"

Lekkert...........
"




Butikken bare bugnet over av herlig inspirasjon!
"



Mer champagne...........
"


En koselig cafè krok hadde de og!
Jeg gleder meg til å besøke butikken igjen i løpet av uken:)
"



Bildene er tatt med min I-phone, så beklager kvaliteten...
"




Som sagt så hadde jeg en utrolig gøy kveld, og jeg fikk mast masse med skjønne Prinsesse Linn fra denne bloggen:
"
Med oss hjem fra festen fikk vi også hver sin "gooddy-bag"!
Den fortjener sitt eget innlegg, så det får dere se senere;o)
"
Nå skal jeg på brudeshow på Hotell Norge,gleder meg!
See you!








7 kommentarer:

Christine Louise sa...

Sååå flott butikk da. Gleder meg til å ta turen dit :)

Klem

Pink lady sa...

Hei!

Så dumt at jeg ikke fikk hilt på deg i går. Det var helt umulig å finne ut hvem som var bloggere og få hilst på..

Goodybag?? Det fikk ikke jeg... Vi gikk kanskje for tidlig.. :(

Er det ok om jeg låner et bilde fra innlegget ditt og linker opp til ditt innlegg. Hadde desverre ikke med kamera...

Klem Pink lady

Anne sa...

Å, eg skal innom i morgon. Gler meg som ein unge!
Klem anneskaar.com:)

Monica sa...

ååå det høres jo bare helt fantastisk ut!!:) Ser ut som en nydeli butikk og riviera maison har jo bare så mye lekekrt:) God søndagsklem til deg:)

Guttemamma sa...

he he,regnet med at det kom et slikt innlegg!! Skjønner godt at du trives der...:-)

NUSSE sa...

Så kjempekjekt ut! Og du ser smashing ut R. :-)
Må ta turen dit ASAP!skjønner jeg.

Klem fra meg!

Liv sa...

åh, som jeg misunner deg som fikk være med!! Som det ser ut på det fine bildet av deg, så koste du deg fælt :-)
Jaja, 60 mil er vel ingenting. Neste gang jeg er i Bergen sier nå jeg bare :-)

Foresten så har jeg gjort litt research nå, angående tapeten du lurte på vet du. Og den kommer fra Flock. Jeg finner ikke igjen nr på den, men jeg fant den på nettet. Den som leter finner osv... :-)

Her har du adressen til nettsiden, her er det utrolig mye fint, og min tapet er der også. Den står under "Damask Flock Wallpaper".
Ta en titt :-)
http://www.fabricsandpapers.com/index.html

Ønsker deg en super dag! :-)