Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

mandag 2. november 2009

"Gooddy-bag" fra Riviera Maison!

Jeg skrev jo i går at vi som var på Rivieras åpningsfest var så heldige å få med oss gave hjem!
Så her ser dere hva jeg fikk!!
To nydelige, store rødvinsglass og en kurv til å ha vinflasken i!
Legg merke til den fiiiiine papirposen:o)
Fantastisk gave!
I løpet av uken skal jeg innom butikken og kjøpe flere glass,tenkte jeg. Synes de var så utrolig fine!
"
Så tuuuusen takk,skjønne Cathrine, for en flott fest og flott gave!!
Var veldig hyggelig å hilse på deg:o)
Ta en titt på bloggen hennes:

3 kommentarer:

Monica sa...

helskjønn goodiebag med utrolig lekre glass, har ikke vinglass jeg, utenom krystall, så jeg lurer på om jeg også skulle hatt meg slike:) klem fra Monica

Home By Virginia sa...

Åh, litt av en goodiebag det der ja... :) Nå angrer jeg LITT på at jeg har flyttet fra Bergen... :) *Hi hi*

Ha en fiiin uke vennen...!!! :)

* K L E M *

prinsesselinn sa...

heldige jenter vi ja;)
har lyst på flere slike glass jeg også.
Var superkos å treffe deg , omsider.
hadde dere det kjekt videre ? jeg dinglet meg hjem fra bursdagsfesten i halv åtte tiden søndag morgen.
da hadde jeg både fått nok å drikke,
avtalt med en brannmann at han skulle skaffe meg en brannmann til bursdagen min og ledd maaaasse...
vellykket kveld på mange måter;)
ha en finfin uke.