Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

søndag 22. november 2009

Herlig helg!

Vi hadde som sagt besøk fra Østlandet i helgen, og disse nydelige lysestakene fikk vi i gave!
Akkurat min stil:)
I går hadde vi en utrolig koselig kveld med god mat,deilig vin og masse latter!!
Har ikke hatt tid til å svare på de hyggelige kommentarene på forrige innlegg, men i morgen tenkte jeg å ha meg en runde og besøke alle sammen!
Ha en fin søndagskveld;o)

1 kommentar:

Ida sa...

Hahaha! Ble ikke noe rødvin på meg igår - får ta det igjen i ukedagene .. du vet, er man i permisjon, så er jo hver dag en helligdag, eller noe sånt ;-D Handlelisten er allerede merket med rød trekant.. HUSK rødvin !! Det er forferdelig å være tom, når man er sugen på ett glass!

Hørtes ut som en herlig avslutning på helgen hos dere.. hihihi.. dinglet vi oss hjem i tretiden.. fniiiis :-)

Dromedar.. min nr en hengeplass når jeg var i permisjon med Christoffer. Da bodde vi jo bare ett steinkast unna! LENGTER!!

Ha en fin uke! klem