Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

søndag 29. november 2009

Endelig Advent!

Endelig er adventstiden kommet!
For en deilig tid vi har foran oss. Jeg er ikke en av de som syns julen bare er ett evig mas....Blir faktisk lei meg på vegne av de som mener det...
Jeg koser meg med julegaveshopping, innpakning av gaver, pepperkakebaking, juletrehogst, julemusikk, pynting, osv....
I går hadde vi som sagt middagsbesøk av et vennepar, og det ble en veldig koselig kveld!
Jeg føler meg så utrolig heldig som har så gode venner!

De syns det var så kjekt å komme til et ferdigpyntet julehus!
Vel....nesten ferdigpyntet...;o)
Mangler noen svibler og julestjernen i vinduet, så er vi der!


Disse musene har jeg hatt siden jeg var liten jente, og for meg blir det ikke jul uten disse!!
Er de ikke søte??



Ha en deilig 1.søndag i advent!


2 kommentarer:

prinsesselinn sa...

Hei på deg ;)
SÅ fint det nye header bildet ditt er ,
ha en deilig søndag , og kos dere hos fotograf;)

Monica sa...

så koselig du har det, lekkert pyntet:) Høres fint ut med julekortbilde av hele familien:) God adventssøndag:) Klem fra Monica