Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

tirsdag 13. januar 2009

Tid for Fruene...

Nå er ungene lagt og det er ro i huset! Og gjett om jeg gleder meg til en ny episode av favoritt-serien min!!!
Ikke bare er intrigene helt utrolige,men det er jo sååååå utrolig mye fint interiør å se på også!!!! Noen ganger går jeg nesten glipp av handlingen fordi jeg henger meg opp i en eller annen detalj i bakgrunnen!
Favoritthusene er Lynette sitt (fantastisk deilig kjøkken!) og Susan sitt!Så jenter: Finn frem sjokoladen(JA,I DAG ER DET LOV!!!!) og kos dere!!!

1 kommentar:

Monica sa...

jeg elsker også denne serien. Fantastisk!!! Elsker også interiøret i husene, det er jo bare til å drømme seg bort i!! Sjokloaden ligger klar og jeg skal snart lage meg en kopp kaffi og bare nyte denne fantastisk underholdene serien!!!