Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

torsdag 1. januar 2009

Nyttårsfeiring hos oss!

Vi hadde en stille og rolig,men veldig koselig nyttårsfeiring hjemme hos oss i går. Vi feiret sammen med gode naboer og deres to barn. Så vi var i alt fire voksne tre barn og to herlige babyer!! Min fantastiske samboer,som egentlig er utdannet kokk(noen som er missunnelig???),laget nydelig kalkun med alt deilig tilbehør. Vi drakk et glass god rødvin til og satt lenge ved bordet. Til dessert hadde han laget brownies-kake med vaniljeis,friske bjørnebær,bringebær,blåbær,rips og stjernefrukt til! Nam-nam!!
Skulle jo selvfølgelig ha tatt bilder av maten og desserten,for det var så nydelig lagt opp på tallerkenen,men sulten tok overhånd og kameraet ble glemt..........

Klokken tolv gikk vi ut i gaten der vi bor og traff flere hyggelige naboer,og så på det flotte fyrverkeriet som ble skutt opp! Vi er heldige som har så god utsikt,så vi slipper å fyre opp noe særlig selv. Men litt stjerneskudd må vi ha!
(Jeg har enda ikke fikset kameraet mitt,så derfor ikke noen utebilder ... tar fremdeles bare med mobilen,,,)

Ungene storkoste seg og var ikke i seng før halv to,men de sov desto lenger i dag!



Håper alle hadde en flott feiring i går sammen med sine kjære! Og at det nye året vil bringe med seg masse godt!





Jeg gleder meg iallefall til å fortsette å følge med på alle de nydelige bloggene deres,og til å stifte bekjentskap med nye!





Takk for koselige kommentarer,det inspirerer til å stadig lage nye innlegg!!




Ha et riktig godt nyttår,alle sammen!















17 kommentarer:

Guttemamma sa...

Høres ut som dere hadde det like hyggelig som oss! Vi hadde gode venner på besøk, to voksne og to barn. Jentene deres overnattet her, og de eldste sovnet vel ikke fø over to...minstemann på fire sovnet ett! Men alle sov lenge i dag, så ingen grunn til å klage. HUset skinner og lukter grønnsåpe, jeg skal ta meg en lang dusj og finne frem kosedressen! Klemmer

hvitstil.com/Christine sa...

Så fint du hadde gjort det til nyttårsaften. Celine min er nesten like gammel som din lille.

Julekortene mine er bestilt gjennom mac maskinen min, direkte fra iphoto. Må ha mac for å gjøre det........

Ha en fin dag.

Christine

lavendel mio sa...

Så fint pyntet det var hos deg.
Her var det full rulle med våre 5 gutter,akkurat slik det skal vere :)
Godt nyttår:)

Anonym sa...

Hei,
Ser ut som det var en herlig nyttårsaften, flott dekket bord og alt ser så delikat og skjønt ut. Maten var lik vår og det er noe av det beste man kan spise på nyttårsaften syntes jeg!
Ha en fin 1. nyttårskveld!
Ann-Christin Det hvite hjerte

Karna sa...

Godt nyttår til deg også, så fint dere har det...lekkert!

Helen sa...

Så nydelig dere hadde pyntet bordet. Jeg elsker hvitt.
Vi hadde også en rolig og fin kveld med kalkunmiddag. Ønsker deg et godt nytt år!

Unknown sa...

Nydelig dekket bord, og en mann til kokk...kan det bli bedre?
Det er alltid hyggelig å lage fest på nyttårsaften.
Takk for hyggelig kommentar fra deg på bloggen min, håper du finner noen gode ideer som du vil realisere i 2009
God Helg
Klem...Ellen

My home is my Castle sa...

Så nydelige bilder du viser :)
Velkommen til blogglandia forresten ;)
Gleder meg til å følge deg videre...

Ha en fin dag
:)
Klem,Kari

Cathrine sa...

for en fin blogg. liker stilen din jeg.. tror jeg må følge litt med på denne:)

Fru Fjeldhammer sa...

Så fin blogg du har.. og et nydelig hjem!!
det er så gøy å finne nye blogger....

klem

Merethe sa...

Så flott du hadde det!! Jeg koste meg sånn med bildene at jeg glemte maten på komfyren :D
Takk for titten!

Perlehvit sa...

Her var det masse koselige bilder!:)
Ser ut som dere hadde en fin start på det nye året!

Anonym sa...

Hei , så flotte bilder du viser,har ikke vært innom bloggen din før, men kommer garantert igjen.:)Kjekt med en kokkeutdannet mann, det har jeg også:), har forresten perm fra klesbutikk i Bergen sentrum jeg også. Godt nyttår, og god helg. Anita

Min lille krok i verden sa...

Hei Bette -neier og hilser pent :-)
Koselig å hilse på deg og hos deg.
For et nydelig nyttårsbord dere hadde og maten høres nydelig ut den også. Godt nytt år!!
Blir spennende å følge bloggen din. Starten har absolutt pirret min nysgjerrighet.
Kom gjerne på besøk hos meg en dag, jeg setter gjerne over kaffen ;-)

Hverdagen vår sa...

høres ut som dere hadde en flott kveld, og maten, jeg fikk nå vann i munn iallefall.
Velkommen til NIB, det var der jeg fant adressen til bloggen din.

Ønsker deg og dine ett godt nytt år!

Klem

HjemmeKoz sa...

Missunner deg kokke mannen din ja ;

Monica sa...

så fint pyntet bord og flott pyntet til jul!!