Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

fredag 30. januar 2009

No.6

Fikk i utfordring av Anja-Elin fra http://hogrenning.blogspot.com/
om å legge ut bilde nr.6 fra mappe nr.6 og TADA: her er bildet!!!
Det er den nydelige bamse-sjokoladekaken vi serverte i navnedagen til Sophie!
Er den ikke søt?
" "
Denne utfordringen skal man sende videre til 6 andre,men jeg ser at mange av dere allerde har fått den! Så de som ikke har lagt ut bilde nr.6 utfordres herved av meg!!

4 kommentarer:

h.espe sa...

Kjempesøt!!!
Ønsker deg en flott helg - koos deg!

Klem:o)

Frk Mille sa...

Hei takk for hyggelig besøk i bloggen min.
For en flott kake, det var imponerende!

Fin helg til deg også!

Hjerterom sa...

For en flott kake da!
Er det du som har laget den?

Har akkurat kosa oss med brownies og is vi,etter ønske fra barna :)
Må nok gå en laaang tur i morgen ;)

Kos deg i helgen :)

Siw

Guttemamma sa...

For fin til å spises!!! ha en flott helg og skøytetur i morgen!! Klem