Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

onsdag 14. januar 2009

Baderomsdrøm.........

Hvis jeg ikke hadde barn.....eller.......en mann med egne meninger...... ...........så hadde nok badet mitt sett noenlunde ut som disse badene her!!!Men HELDIGVIS så har jeg både barn og en mann med egne meninger,så vårt bad,blir nok ganske så annerledes enn disse!!! Men det blir utrolig flott,og veldig funksjonelt!
Og jeg er bare sååååååå fornøyd!!!



(Ikke lenge til dere skal få se,regner med at det blir ferdig i neste uke!)
Photo:Country living

1 kommentar:

Monica sa...

Takk for koselig svar i bloggen min :) Det viktigste er nok funksjonellt bad, men det er jo ikke feil at det er en fryd for øyet i tillegg da... disse bildene var jo nydelige!! Men en må selvfølgelig være to om det og også tenke på barna!! gleder meg masse til å se :)