Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

søndag 4. januar 2009

Sommer-minner........

I dag har vi hatt skikkelig vinter her.....snø og kaldt....Og som det sommerbarnet jeg er,så begynnte jeg og drømme om varmere tider.....
Derfor tenkte jeg at jeg skulle dele litt minner fra sommeren 2008 i min hage! Her har jeg dekket til en koselig jentekveld med reker og iiiiiis-kald hvitvin!

Min skjønne mamma hadde ett par gamle,lange stiger som hun delte i flere,mindre stiger. Jeg var så heldig å få tre stykker som jeg vasket,pusset og malte hvite. Så hengte jeg på blomster og litt pynt. Syns det ble veldig dekorativt! Til våren er jeg på jakt etter noen nye kurver til blomstene,så gi beskjed dersom dere finner noen fine som ville passet!!

Her har jeg en på terassen på forsiden av huset!

På denne terassen har vi solen fra den står opp om morgenen. Så det er her vi inntar frokosten i sommermånedene! Dette settet med hagemøbler er blitt godt slitt,så til våren er det frem med pussesaker og malerkost......




I vannet som dere ser på bildet er det deilig og ta seg ett kveldsbad om sommeren! Her storkoser ungene seg,for det er så lang-grunt!




Lille prinsessen vår lå godt beskyttet for både veps og mygg!!





Tiden går heldigvis veldig fort! Om ikke lenge legger vi vinterklærne på loftet og finner frem florlette sommerkjoler og sandaler!!













12 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Så fint dere har det. Skal bli kjekt å følge bloggen din. Å her kommer jeg garantert tilbake. Ha en fin søndag. Masse velkomst klemmer fra Elin:O)

Hilde Heimdal sa...

fINE BILDER!! sÅ FLOTT DEN STIGEN VED INNGANGEN VAR DA!! :)

Hilde Heimdal sa...

Så koslig du ville legge meg til:)!

Jeg har ikke blogga så mye, har hatt bloggen en stund, men nå som jeg har kommet inni det har jeg jo fått helt dilla hehe:)

Mia, New Room Interior sa...

Å så deilig å se frem mot sommer og sol!! Kjempefine bilder fra flott uteplass! Ha en fin søndag! Klem-Mia

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så kjempekoslig deke har det :) Fint med slike sommerinspirerte bilder, no i kalde vintertida. :) Vi har også framleis julepynten hengande, men trur eg skal begynne å pakke den ned :) Har fleire prosjekt som venter på å få komt i gang.. :) Ha ein herlig kveld og godt nyttår :) Godklem :)

Josefine sa...

Hei..så fine bilder..og glimt av sommer! Det varmet jo litt i den kulda vi har nå ja:) Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg.
Ønsker deg en fin uke!

Anonym sa...

For noen herlige sommerbilder og prikken over i var jo himmelen som var hengt over babyen ute på terrassen, så smart!!!
Ha en fin kald januarkveld!
Klem

moa sa...

hei bette...
så herlige sommerbilder du viser, det varmet godt..her hos meg er det nemlig -15 grader ute nå...brrr...det er så altfor kaldt etter min smak..
ha en fin ukestart i morgen, klemmer fra Moa

Guttemamma sa...

Dette innlegget trengte vi, herlig!!

irina sa...

Heisann igjen :)

Det var sommerlige bilder på en kald natt.

Så koslig dere har det.

:)

Jill sa...

Så deilig med litt sommervarme bilder :-)
Ikke lenge igjen til sandaler og reker og hvitvin nå...
Superkaldt i Bergen i dag, men vakkert1
Likte stigene, en super ide!
Ha en fin dag!

Helen sa...

Så herlig å se tilbake på sommerminner nå i den kaldeste vintertida. Må innrømme at jeg ser frem mot vår og sommer jeg også :)
Ha en fin ny uke.