Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

mandag 22. desember 2008

To dager igjen......

I gangen utenfor ungene sine rom,har knaggrekken deres blitt julepyntet! Sophie sin lille sommerkjole og Mathias gamle sko lager herlig stemning!
Levende lys må til!!

Dette snømann-lyset hadde jeg på mitt barnerom når jeg var liten....

....og disse musene også!!! Det blir ikke ordentlig jul før de er kommet frem! De er bare såååå søte!!!







2 kommentarer:

Guttemamma sa...

Ja, er det ikke rart med disse gode gamle tingene som bare MÅ frem! KOselig knaggerekke du har, flott pyntet! KLem

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Ønsker deg og din en riktig God Jul!
Juleklem