Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

søndag 21. desember 2008

Så tenner vi det 4.lys........

Nå var det jammen på tide med et nytt innlegg!!! Her har desverre tiden løpt litt i fra meg,og med ødelagt kamera,så har det blitt lite blogging! Men jeg har vært innom mange blogger,og det er bare så utrolig mange koselige blogger der ute!!!



Jeg har fått skikkelig julestemning av å besøke alle sammen!!! Det er så koselig med julemusikk,snø og masse nydelige bilder!!


Her hjemme er vi alle i julemodus!!! Vi har bakt pepperkaker,pepperkakehus,hatt juleverksted og pakket inn gaver! Om kvelden når ungene har lagt seg,koser min kjære og meg oss med gløgg!




Ha en fin 4.søndag i advent!!!




2 kommentarer:

Guttemamma sa...

Gratulerer med award, så gøy!!! KOs dere masse!! KLem fra Anette

Anonym sa...

Gratulerer med ny skjønn Blogg!
Veldig fin! God Jul :) klem