Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

tirsdag 9. desember 2008

AWARD!!

Min første AWARD!!
Jeg har vært så heldig å få min første award fra LAVENDEL MIO !
TUSEN TAKK, skjønne du!!
Ble veldig glad for denne koselige utmerkelsen og vil sende den videre til min venninne,Malin fra http://www.homebyvirginia.com/ Hun hjalp meg med å starte denne bloggen,og har en nydelig blogg som dere må besøke!!

9 kommentarer:

Home By Virginia sa...

Aaaaaaaw... Så god du er...!!! Hi hi... :)
Tuuuusen Takk snuppa...!!!

Guttemamma sa...

Gratulerer, den fortjente du!!! Har kjøpt den i en butikk som heter TinTof, ikke noen kjedebutikk...og den sisite de hadde..Lisbeth Dahl har en som likner veldig,men vet jo ikke om den finnes i noen butikker nær deg...Og du, høres ut som vi har skutt gulfuglen begge to...klem

Huset på toppen sa...

Grattis med award:-) Ønsker deg en fin fin uke,nå går det unna!!
Klem

tinemor sa...

Masse grattis med awarde!
Slikt varmer alltid.
;-)

HjemmeKoz sa...

Gratulerer!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei på deg og tusen takk for hyggelig kommentar hos meg. Grattis med award, alltid hyggelig å bli satt pris på av andre.
Smiler litt for det er noe "klor" å være ny blogger,, mange tekniske problemer som skal løses men til slutt får man jo "teken" på det.
Ha en flott ny uke så blogges vi ved.
Klem

Stina sa...

Hej vännen!
Tack för din goa kommentar.:-)
Vad mysigt ni verkar bo. Grattis till awarden också.:-) Kram Stina

Min Still By Maia sa...

Takk for hyggelig hilsen!
Gratulerer med award. Koselig blogg du har :)

Kjolen er fra Chill Norway. De har så mye fint til både liten og stor.

KLEM

moa sa...

HEI
..hvis du ser på min bloggeliste, en som heter jema rose..øverst på hennes side står linken til snø..trykk - og så har du dalende snø!
takk for hyggelig hilsen fra deg, klem moa