Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

lørdag 27. desember 2008

Så var julaften vel overstått! Vi hadde en fantastisk dag som startet klokken åtte av to forventningsfulle gutter som hoppet i sengen vår! Nede i stuen ventet fire vellfyllte julestrømper som ikke fikk henge lenge i fred!! Vi dekket et deilig frokostbord,og spiste oss god og mett før vi slang oss ned i sofen med julegodter og julehefter!
Hos oss får alltid ungene åpne en del gaver på formiddagen, Vi har stor familie og det kan bli VELDIG masse gaver,så for at vi ikke skal bli sittende hele natten og åpne,så åpner vi heller de gavene fra de vi ikke feirer sammen med om dagen!
Første juledag er vi alltid bare hjemme! Det er utrolig herlig!!! Da går vi rundt i koseklær hele dagen og leker med alle de nye lekene til ungene! I år fikk de veldig mye lego,så vi bygget og bygget! Hadde planer om å gå ut og prøve de nye skøytene ungene fikk til jul,men det ble med tanken! Var bare så herlig med en skikkelig inne-kose-dag!!

2.juledag feirer vi i tradisjonens tro på Fagrenes Yatch-club sammen med hele min familie! I år var vi 19 stykker! Der har de NYDELIG julebuffet med alt man kan tenke seg!! Er veldig glad for at håndballsesongen begynner igjen på nyåret,for det blir jaggu mye god mat og desserter i julen!!!


Ha en fortsatt koselig romjulsfeiring!!!



4 kommentarer:

Mia, New Room Interior sa...

Så koselig romjul dere har! Flott blogg du har, og gøy at du liker nettbutikken-det blir jeg alltid gla for! Kommer endel nye unike håndlagde ting utover våren+nyheter fra de leverandørene jeg allerede har, så følg med! ;-) Ha en fin dag! Klem-Mia

moa sa...

hei,hei...
høres ut som du har hatt en koselig julefeiring...og ja, veldig enig det blir "litt mye desserter" og god mat...Men nå er jo snart hverdagen tilbake, og da er man i sving igjen:0)
..kos deg videre!
klem fra Moa

irina sa...

Tusen takk for en veldig koslig kommentar på bloggen min.
Hyggelig med nye bekjente !!

nei har heller ikke vært her !! kanskje vi ikke besøker samme blogger ?

Klem

Helen sa...

Det høres ut som en koselig romjul. Koselig blogg dette :)