Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

tirsdag 2. desember 2008

Endelig nytt innlegg!!

Selvfølgelig gikk batteriet til kameraet mitt i stykker akkurat når jeg har startet med blogging!!! Men i helgen satt jeg meg ned og plantet litt svibler,så da tok jeg noen bilder med mobilen. Derfor er kvaliteten litt dårlig... Her har min kjære laget en deilig kaffe latte til meg,med brunt sukker i rør og en liten sjokolade på siden! Akkurat som på cafè!!! Er han ikke herlig???
Denne sink-potten kjøpte jeg på First Floor,og skulle egentlig ha den som adventstake. Men det ble svibler istedet!




Sukker-og fløte settet har jeg fått av min kjære mormor! Syns de ble så søte med svibler oppi=)



Skal få tatt litt flere bilder snart,så dere kan få se resten av Julehuset mitt! Det begynner å bli såååå koselig!!!




2 kommentarer:

Guttemamma sa...

Så utrolig koselig du har gjort det!! Bra mann du har ja, ta var epå han!!MIn lager også alltid kaffe til meg, og det vanker gjerne en liten sjokoladebit...Ha en god tirsdag!! KLem fra Anette

tinemor sa...

Nydelige bilder og hærlig stemning!!
:-)