Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

onsdag 3. desember 2008

Hadde liksom skrevet litt tekst til dette innlegget under her,men av en eller annen merkelig grunn forsvant den......Ja,ja,sånn går det når man er fersk i gamet!!!

Her hjemme har dagene gått til litt julepynting! Og det blir så koselig her!!! JEG BARE EEEEEEEELSKER DENNE HØYTIDEN!!! Fremdeles er jeg uten kamera,så jeg må bruke mobilen. Derfor er kvaliteten så dårlig! Men dere skal få se flere bilder av julehuset mitt etterhvert!


I dag har meg og Sophie vært på tur til Langegården. Det er en koselig gård som ligger rett utenfor sentrum. Så i dag har vi vært på tur med hest og vogn,matet hønsene,kost med geitene og vært med på saueklipping! Sophie er jo fremdeles litt liten,men hun koste seg veldig! Og jeg fikk enda mer julestemning!! Spesielt når vi satt inne i det ene fjøset og fikk servert saft og grøt!

Vi var ute i mange timer i det nydelige vinterværet,og Sophie fikk herlige,røde roser i kinnenen og så ut som en liten nisse-jente=)

Ha en koselig onsdagskveld alle sammen:o)

Ingen kommentarer: