Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

onsdag 7. oktober 2009

Støtt en god sak!!

Skjønne Ida fra denne bloggen
har kommet med et helt fantastisk tiltak! Hun syr hjerter som du kan kjøpe og dermed støtte brystkreftforskningen!
Oppfordrer alle dere som leser bloggen min å gjøre akkurat det!
"
Jeg har selvfølgelig støttet denne saken og kjøpt et hjerte.
Og i går kom det i posten sammen med et skjønt kort :o)
Syns det er så utrolig at det finnes slike herlige ildsjeler som Ida!
"


støtt en god sak,folkens,og oppdag den utrolig vittige og flotte bloggen til Ida i samme slengen ;o)
"

2 kommentarer:

Ida sa...

God morgen vennen!

DU - dette var utrolig hyggelig! hadde ikke forventet dette når jeg besøkte bloggen din idag - så jeg skvatt litt - men utrolig utrolig hyggelig!

Kjempekjekt at det prikkete hjertet er kommet frem - det betyr jo at en rekke andre også har fått sitt :-)

igjen - tusen tusen takk fro kjempefin linking og alle de fine ordene da *rødme*!!

Ha en superfin uke - bare noen dager igjen nå så er det helg! Hurra!
klem fra Ida

Guttemamma sa...

Rosa Ida-hjerte henger hos meg og!! Så klart:-)
klemmer