Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

torsdag 29. oktober 2009

Barnemøbler

Fine barnemøbler syns jeg det er vanskelig å få tak i...
Men se på disse nydelige møblene på bildene under!
Disse skulle jeg gjerne hatt på Sophie sitt rom......
"
Det skjønne skapet!
"
"

Var ikke det et artig skrivebord???
VIL HA!!!
"




Også den nyyyydelige prinsessesengen!
Sukk......
"



Ha en fin kveld,alle sammen!
Nå er det avgårde på håndballtrening:)
"

(bildene er fra car-moebel)

3 kommentarer:

Nooria sa...

De var både morsomme og praktiske! Jeg skulle gjerne lagd et nydelig prinsesserom, men foreløpig har min prinsesse bare et prinsessehjørne på rommet hun har sammen med storebror :-).

Ocean showroom sa...

Car Moebel har bare sååå mye fint! Så stilig og klassiskt!
Ha en fin kveld!
Klem, Lene

Toril (foreldremanualen) sa...

For en fantastisk seng!