Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

lørdag 17. oktober 2009

Mer godteri for øyet!

Noen hjem er bare så vakkert gjennomført,med samme fargeskala i alle rom!
Kan tenke meg at det rett og slett er veldig behagelig å komme hjem til dette huset etter en stressende dag på jobb!
"
"

"


"

"


"



"



"


I dag satser jeg på å dra med meg min kjære på loppemarked,før turen går til Colonialen for å spise lunsj:)
Solen skinner i Bergen,en perfekt lørdag!!
"
Ha en fin dag,alle sammen!
"
( bilder fra Traditional Home)









2 kommentarer:

prinsesselinn sa...

Mornings;)
blir muligens loppis på meg og i dag , men må først få vinterdekk på bilen,
er jo frost her hos meg i dag ;)
deilig å sitte inne med kakao og se på fine blogge bilder.
ha en deilig helg;)

h.espe sa...

Hadde IKKE vært meg imot å bo der nei - såå flott!

Takk for gode ord hos meg. Butikk ja, det hadde vært tingen. Inntil videre får min lille bloggbutikk klare seg. I tidsmangel, blir dessverre den ikke oppdatert så ofte heller, men om litt kommer noe med etikett JUL.

Kos deg på café og loppemarked, og ha en herlig helg!

Klem fra Hildegunn