Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

lørdag 3. oktober 2009

Gitte Brandt

Gitte Brandt er en dansk selvlært kunstner,som bor i København sammen med mann og to døtre. Jeg har hatt sansen for disse bildene en stund,men ble minnet på hvor fine de er etter å ha lest bloggen til Den gode feen.
"












Her i Bergen vet jeg at du kan få kjøpt disse bildene hos AC Home på Askøy.
Kjenner at jeg snart må ta meg en tur ut dit selv,for nå er det altfor lenge siden jeg har fått meg en prat med den koselige Ann- Christin som driver butikken der!
Itillegg så er det kommet en skjønn cafè i samme bygget,så nå er det ingen unnskyldning for å ikke å legge lørdagshandelen til Askøy!

3 kommentarer:

Jannicke sa...

Heisan.
Håper formen din er bedre i dag... kjedelig med influensa!
Koselige ting du kjøpte hos Berthas!! Helt enig i alt du skriver både om butikken og henne!
Og AC Home er også en flott butikk... cafeen rett ved siden av har jeg spist på maaange ganger!
Helt herlig!
God helg, og god bedring! J.

cccc sa...

Kjære deg!

Oppdaget nettopp bloggen din, utrolig mye flott! Kommer nok til å komme innom ofte! Seg forresten at vi kjenner hverandre (jeg er mammaen til Lauritz, helsestasjonen!).

Hilsen fra Linn :)

Bette sa...

Hei Linn!

Så artig at du var innom her da! Prøvde å komme inn på bloggen din,men det var ikke mulig.... Hadde vært gøy og "besøkt" deg og ;o)