Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

torsdag 4. mars 2010

Min lille dukke ♥

Jeg må jo ærlig innrømme at nå som vi har en jente i huset, så er det jo ekstra stas å gjøre seg klar til besøk!
Det er jo så masse fine kjoler og dill og dall til disse små prinsessene!!
"
Her er fra bursdagen til Adrian og Sophie har på seg en utrolig søt kjole fra Paris!
Den fikk hun til jul av min tante og onkel.
Her på bildet koser hun seg med rosiner;o)
"
Dukkevognen er min gamle, som min mor har sprayet hvit.
Den står hjemme hos henne, og Sophie elsker å leke med den når hun er på besøk!
"


Dukken oppi vognen var min mor sin da hun var liten, så den er 50 år gammel!
"

"Nei, nå er jeg lei av å bli tatt bilde av!"
"


2 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige Sophie ...♥

Vi har også stor gutt og liten
pike, herlig kombinasjon ...!

Ha en fin torsdagskveld ...!

klem til deg
Bette
:)

Liv sa...

Å herregud for en vakker liten jente! Smeltet helt jeg, og kjenner at jeg savner at jentene mine var så små! Tiden går altfor fort! :-)

Nydelige bilder, og så moro med din dukkevogn og din mors dukke! Dette er virkelige skatter altså! :-)

Jeg ønsker deg en herlig helg, med alt som hører til av kos!

Stor klem!