Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

torsdag 11. mars 2010

Jeg liker.....

.........denne gangen!
"
En god løsning dersom du har en lang og smal gang!
Minner meg om gangen på barneskolen min.
Se så fint med alle bildene over hyllen.
Enkelt og dekorativt!
"
Koselig, lite bad med et helt fantastisk vindu!
"


Fin kontorplass, liker godt alle bildene på veggene. Gjør plassen personlig og koselig!
"
Nå er det snart helg, og det liker vi!!
"
(bilder herfra )

2 kommentarer:

Sommerlyst sa...

Hei, så inspirerende blogg du har!!

Jeg synes også det var MYYYE fint i siste Sköna Hem!!

Ha en herlig helg!!

Klem

Ocean showroom sa...

Ha, ha!! Den bilden på hallen har jag i min inspirationsmapp!! :-) Underbar! Ha en riktigt fin fredagskväll! Kram Alexandra