Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

lørdag 13. mars 2010

God morgen ♥

Morgenstund har gull i munn.....
"
Med små barn i huset er det sjelden man kan sove leeeenge i helgen.....
Men jeg syns egentlig det er litt deilig å komme seg tidlig opp! Da får man så mye ut av dagen, og man kan bruke god tid på frokost og kos!
Nå har jeg laget meg en deilig kopp Chai Latte og tenkte jeg skulle ha en bloggerunde før frokost mens brødet stekes i ovnen!
"
Håper alle får en fin start på helgen!

1 kommentar:

Simple Lovely sa...

En herlig start på dagen er gullverdt! Og med så fin Green Gate servis så er det et veldig bra utgangspunkt:)
Ønsker deg en herlig helg videre!

Klemmer, Julie