Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

fredag 5. mars 2010

Bryllup ♥

Jeg er jo litt i bryllupsmodus for tiden.....
Skal jo ikke gifte meg før til neste år, med det er jo så gøy å planlegge og drømme!

"
Vi kommer til å gifte oss i utlandet, og da helst utendørs.
Det har vært en drøm jeg har hatt siden jeg var ganske ung, og nå ser det ut som om den blir oppfyllt!
"


Vårt bryllup vil vi at skal være klassisk og elegant!
Men med masse Champagne og god stemning!

"


Og selvfølgelig skal våre nydelige barn være brudesvenner og brudepike!


"


Skål!

"


(bildene har jeg funnet her)






1 kommentar:

Guttemamma sa...

Å planlegge bryllup...DET er STAS det!! Vi feirer 10-års bryllupsdag på torsdag...og minnes en fantastisk dag i mars 2000...gled deg!!
klem