Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

søndag 27. desember 2009

Julekjole fra Paris!

Da vi var i Paris hadde jeg ett mål:
Finne den perfekte julekjole til Sophie!
Etter mye leting, for jeg visste nøyaktig hva jeg var på utkikk etter, fant vi den omsider!
Det var jammen ikke lett å finne kjole, jeg som hadde trodd at i Paris skulle dette være en enkel affære.......
Men jeg hadde bestemt meg på forhånd at jeg ville ha en rød og klassisk kjole!
Jeg fant mange kjoler, men i alle andre farger.....
Til slutt snublet vi over en utrolig skjønn og bitteliten kjolebutikk!
Her solgte de bare en av hver kjole og alle var håndsydd!
De fleste kjolene var i herlige pastell-farger, og jeg trodde at jeg måtte gi opp og heller ta til takke med en kjole i en annen farge.
Men mellom alle disse duse og sarte fargene dukket det plutselig opp 1 rød kjole!!
Og tilogmed i riktig størrelse:o)

Her er vi i julestasen vår!
Var hun ikke søt?


2 kommentarer:

Pia sa...

Det må jag då säga, att jag ser TVÅ riktiga prinsessor på bilden!!!

Det är underligt, att ALLTID då man söker något speciellt, hittar man aldrig. Jag har i dag sökt ylle garn i vissa färger jag VILL HA, men OMÖJLIGT att hitta.
Ja, vi har nu en ny lag som trädde i kraft nyligen, att butikerna får hålla öppet hur de vill, när de vill - också söndagar (men inte kyrkliga helgdagar).
Och pengarna - de räcker kanske just till ett garnnystan :( !

Anonym sa...

Søte begge to <3
Fortsatt God Jul ...!
klem