Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

torsdag 3. desember 2009

Jenteklubb

I går hadde jeg jenteklubb hjemme hos meg.
Vi er seks venninner som prøver å treffes ca. 1 gang i måneden.
I går var vi litt reduserte pga.sykdom, men vi som kom, koste oss veldig!
Jeg serverte ost og kjeks, og deilig gløgg!

Inspirasjonen til bordpynten har jeg fått på Ikea sin svenske nettside! Der har de latt flere bloggere dekorere med pynt fra Ikea.
Masse fint,så der må dere inn og ta dere en titt!


Beklager den dårlige kvaliteten på bildene, men de er tatt med min I-phone......




Svibler pyntet med rød sløyfe fikk jeg inspirasjon til å lage fra Hespe.
En nydelig blogg, som også er verdt en titt;o)


Da stikker jeg på håndballtrening!
Vi sees!!




3 kommentarer:

Simple Lovely sa...

Åh, så koselig:) Er alltid like gøy med jentekvelder.
Du har dekket bordet så fint også, heldige venniner du har.
Elsker måtten du har pyntet trappene i bakgrunnen der!

Så sporty du er da:)

Ha en fin kveld,
Her har jeg en date med en malingskost;)

Klem, Julie

jannes hobbykrok sa...

Så herlig blogg dette var!Masse,masse fine bilder å hvile øynene på!Har skrollet meg igjennom flere sider,kjempeherlig!
Janne

Pia sa...

Häääärligt vackert!
Nu vet jag i varjefall vad jag skall använda till servetter i vid julbordet! Kökshandukar, sådana som du!!
Tack för idén!
Ha det så bar och klem fra mej