Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

fredag 2. april 2010

Vakre.......

Bildene til den danske fotografen Alcholado, er rett og slett litt magiske.
Kom over et bilde på en blogg for en stund tilbake, og ble så betatt at jeg måtte finne flere bilder av denne dyktige fotografen!
Jeg lar bildene tale for seg selv:
"
"


"



"




"




Var de ikke nydelige?

"
Ønsker alle en fin langfredag!


2 kommentarer:

Liv sa...

Hei hei,
klart jeg skal lage et innlegg om det, det skal jeg forsøke å få til raskt etter påske :-)

Ønsker deg en superfin påske! Her blir det jentefest i kveld, så noen rolig langfredag blir det ikke hos meg *hihi*

Klem fra Liv :-)

Franciskas Vakre Verden sa...

Nydelige bilder!

Og kjempefin blogg du har!

Masse herlig inspirasjon, jeg legger meg gjerne til som følger hos deg!

Har lagt ut en liten giveaway hos meg. Veldig hyggelig hvis du har lyst til å komme en tur innom.

Ha en fortsatt fin påske!

:-)