Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

torsdag 8. april 2010

Partykjoler!

I mai skal jeg på en stor fest i Oslo Spectrum, og jeg har ikke kjole...... Eller, jeg har jo kjoler, men ingen jeg vil gå med da;o)

"

Så nå tråler jeg diverse nettbutikker for inspirasjon!
Vi blir ett par tusen mennesker der, så jeg vil jo ha en kjole som skiller seg litt ut!
Den må være kort, for jeg har desverre ikke meeeeterlange ben.....
"
Jeg er veldig svak for kjoler med spesielle detaljer som denne asymetriske over her!
"



Denne marineblå er en favoritt, og den ligger i handlekurven, men jeg har ikke tastet "bestill" enda...

"


Denne er også utrolig lekker!

"


Liker denne Rihanna-inspirerte kjolen og!
Men siden festen er i mai, så vil jeg heller ha en som er litt mer sommerlig!
"
(Flere kjoler finner du her)


Ingen kommentarer: