Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

onsdag 11. februar 2009

Tusen takk.....

.....til dere som har lagt igjen en kommentar til innlegget mitt under!!
Det varmer spesielt godt nå når jeg er syk....
Jeg har desverre ikke orket å legge igjen en personlig hilsen tilbake til dere,noe som jeg liker å gjøre,så derfor lager jeg dette innlegget her!
"
Disse rosene er til alle dere skjønne jenter som er innom og leser bloggen min!
"
Ha en fin onsdag!


5 kommentarer:

Guttemamma sa...

Ikke tenk på å kommentere, kos deg inne og bli frisk!! Nydelig vindu...klem

h.espe sa...

Hei på deg...
Så kjedelig at du ligger syk - måtte du snart komme til hektene igjen, så ikke tenk på annet enn å bli frisk du.. :o)

Nydelige bilder du har tatt, og skapet i forrige innlegg ble jo bare så flott, med utrolig mange herlige skatter som dekor....

Go'bedrings klem fra meg til deg

Missfryd sa...

Riktig god bedring, håper det går fort over.

Helen sa...

Hei :) Så koselig vindu og fine roser. Jeg fikk lyst til å løpe ut og kjøpe roser jeg også, men jeg får de ikke til å leve lenge hos meg, hva er hemmeligheten?
God bedring til deg og ikke stress med å kommentere hos oss, gjør det når du er klar og får lyst.
Håper du slipper å være syk lenge.

Tyra sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Ja, Lunehjem er en fantastisk butikk;0))
Når det gjelder å legge igjen kommentarer, så er det klart at vi alle har gode og dårlige dager, og når man er syk, er jo hovedsaken at du blir bra!!!! Så bare nyt inspirasjon og slapp av og kos deg i stedet!!
Masse bli-bra-igjen-klemmer til deg fra meg!!
Hilsen Cathrine...