Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

torsdag 12. februar 2009

Ny banner!

Jeg har fått ny banner på bloggen min!
Fikk en koselig mail fra Malin som driver bloggen "Home by Virginia",om at hun hadde laget en ny banner til meg! Jeg måtte ikke bruke den skrev hun,men kunne se om jeg likte den...
Jeg syns den var kjempefin,og så utrolig koselig gjort av henne,så selvfølgelig vil jeg bruke den!
"

Så hvis noen av dere andre har lyst på ny banner,så hjelper nok Malin dere gjerne!!!
"
Og igjen,takk for god bedring-hilsener! Jeg er heldigvis på bedringens vei!
Så koselig med oppmuntrende meldinger og inspirerende blogger når man er syk,da!
Blogglandia er en fin verden!!
"
Ha en fin torsdag! Helgen nærmer seg!!!!!

10 kommentarer:

Frøken Lykkelig sa...

Det var det aller første jeg så... det var den nye fine banneren din!!! Knallfin var den!! Grattis!
Ønsker deg en super torsdag:-)

Helen sa...

Så bra du er på bedringens vei :)
Banneren er kjempefin!
God helg.

Frk. K sa...

Så fin den var. Skikkelig vårlig stemning over den. :)
Godt å høre du er på bedringens vei!

Frk Mille sa...

Så flott den var, kjekt med en personlig banner.

Ønsker deg en fin torsdag.

Anonym sa...

Kjempeflott banner!!
Ha en fortsatt fin dag.

Anita

Monica sa...

gratulerer med flott, ny, fin banner, kjempelekker var den og virkelig et blikkfang!

Hjerterom sa...

Så bra at du er på bedringens vei:)
Det var godt å høre..
Banneren din ble kjempefin!!!
Så flink hun er :)

Ha en fortsatt fin kveld.

Siw

Guttemamma sa...

Så gøy, Bette! Kjempefin er den!!

Mia, New Room Interior sa...

Så flott ny header du har fått!! :-) Ville bare innom å ønske deg en koselig helg! Klem-Mia

Home By Virginia sa...

Aaaaaawwww...!!! Så bra at du likte den vennen... :)

Ja bare gi meg en lyd hvis det er noen som vil ha ny banner... Lager gjerne en til deg jeg... Bare send meg en mail med bilder og farger du vil bruke så skal vi se hva vi får til... ;)

homebyvirginia@gmail.com

Ha en fiiiiiiin lang helg...!!!

*--- Klem ---*