Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

onsdag 2. september 2009

NYTT BAD!!! ENDELIG!!

Endelig skal dere få se bilder av drømmebadet vårt!
Oppussingen har tatt en hel eeeeeevighet,men det var vell verdt den lange ventetiden! Min kjære har gjort mesteparten av jobben,sammen med svigerfar:o)
"
Så nå kan jeg stolt ønske dere velkommen til badet vårt!
"

Toalettet kommer fra Villeroy & Boch og er en drøm og vaske!
Vi er desverre ikke like heldig som mange av dere som har et eget vaskerom...Men vi fikk laget en nisje på badet,og nå er disse ,ikke så lekre maskinene, ikke like synlig som før!
"
Dusjen er en såkalt "walk in shower",som betyr at det ikke er noen dører. Veldig praktisk faktisk! Ikke noe søl, selv om mange tror det, og igjen,lett å vaske;o)
Her laget vi en nisje i veggen til alle såpene! Og på gulvet har vi lagt rullestein som gir bena en deilig massage mens man dusjer!
"


Min favoritt-ting på badet,og som gjør at dette rommet nå er blitt mitt tilfluktsom:BADEKARET!!
Vi hadde ikke badekar før,så dette er jo bare himmelen for meg!
Badekaret er fra Duravit og designet av Phillipe Starck.
(Han har blant annet designet den berømte Ghost-stolen som rager høyest på min ønskeliste til jul!!)
"

Vi er så heldige å ha stort vindu på badet med utsikt! Her skal det komme en liftgardin,men som dere vet:TTT!!
Siden vi er en familie på fem,valgte vi å ha to vasker for å kunne være mest mulig effektiv ved morgen-og kvedstellet!
"
I mangel på håndklehengere har jeg tatt inn en gammel stige! Syns den myker opp stilen og gjør det veldig koselig! Men den er ikke særlig praktisk,så den blir nok byttet ut...
"


Verdens beste badetabeletter kommer fra Shiseido,og de er bare helt nyyyydelige! De gir vannet en frisk og innbydende grønnfarge,samtidig som det dufter godt og huden blir babymyk!
"



Blandebatteriene er også designet av Phillipe Starck.
Jeg ville egentlig gå for den litt mer nostalgiske stilen,med badekar med løveføtter og gammeldagse blandebatterier. Men mannen i huset overtalte meg til at den stilen kanskje ikke var så praktisk med små barn... Og jeg har faktisk ikke angret ett sekund!!!
Jeg er bare sååå fornøyd,og føler jeg har fått mitt eget spa! Her inne kan jeg dimme taklysene,tenne duftlysene og bare synke ned i karet og lukke omverdenen ute..... Hverdagsluksus!!
"

Så nå skal jeg bare nyte!


Hadet på badet!!
"

8 kommentarer:

Guttemamma sa...

Oj oj, rene spaet jo !!! Da hører vi vel ikke mer fra deg på en stund,kjempelekkert!!
klem

Home By Virginia sa...

ENDELIG...!!!
Nå har jeg ventet leeenge på å se det nye badet ditt vennen... :) Hi hi

Oi, så utrolig LEKKERT...!!!
Kan tenke meg du koser deg her ja... Og badekar... Hmmmm, nå er jeg veldig misunnelig her jeg sitter og tenker på den gamle dusjen vi har her på det kjedelige og stygge badet vårt... :P Ha ha ha

Kjekt og høre at du trives i den nye jobben også... HELDIGGRIS...!!! :)
Jeg skal være i permisjon til 25 februar så får vi se hva jeg finner på etter det... ;)

Ha en fin kveld snuppa... Vi snakkes... :D

Mange gode klemmer fra meg til deg

Anonym sa...

For et flott bad! rene drømmebadet, litt misunnelig:)
Anita

Jannicke sa...

Så gøy å se! Gratulerer med FLOTT bad!! Vi skal pusse opp badet neste sommer, så jeg suger til meg all inspirasjon jeg kan få! Synes din mann har gjort en kjempejobb!!
Likte spesielt godt walk-in dusjen!
Den noterer jeg meg!
J.

Jatte sa...

ååh, så lekkert !!
Må si jeg ble litt missunderlig nå ja ;)
Kos deg med nytt og lekkert bad !

Klem Jatte .

Monica sa...

gratulerer så masse med nydelig bad, her må vi også fikse badet men om du sier TTT:) hihi deres var ialefall vakkert og gjennomført i en lys og delikat stil:) ønsker deg en nydlelig dag:) klem monica

prinsesselinn sa...

åherremin hatt for et fint bad du har fått deg, grattis.

Nydelige vasker, og kjeeempefin dusj.
I love colonialen, ser du er der innimellom, "min " er nok den i byen , siden den ligger like ved jobb, supergod lunsj;)
ha en finfin helg

Anonym sa...

Hei på deg

Det får en si,
det er noe av det lekreste jeg har sett!
Akkurat slikt bad jeg drømmer om,
rullestein i dusjen, dusjvegger istedet før dør, to vasker, kule kraner, stram stil med rette kanter både på badekar og interiøret ellers, fullt skår, jeg gir terningkast 6!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nydelige stilfulle store fine blanke hvite fliser også!
Badekarets bunn er virkelig grønn...?! Det ga jo en utrolig flott effekt når det var vann i karet!
Dette skjønner jeg godt du er fornøyd med for det var helt rått, du må hilse sambo & sviger å si at dette var virkelig godt jobba og jammen har sambo smak av luksus!
Skjønner godt du føler deg som på spa med dimmet lys og stearinlys istedet, fy søren jeg ble helt syk...dette fikk jeg lyst til å kopiere ;-)
Kan jeg spørre sånn ca. hvor mange penger i materialer/utstyr dere har lagt ned i dette badet?
Takk for titten!
Ha en fin weekend :)
Klem ann-christin