Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

søndag 20. september 2009

Fiiiin lørdag

Dagen i går var bare en helt perfekt lørdag!
Vi stod tidlig opp (ikke frivillig,men med små barn så man!), og hadde god tid hjemme på morgenen.
Halv tolv dro vi til koselige Colonialen på Paradis for å spise deilig lunsj!
"
Her er Sophie klar for lunsj!
"

På Colonialen baker de alt selv,og alt er bare himmelsk deilig! Sophie har lagt sin elsk på småbollene,som ikke akkuarat er små!!
"


Og jeg har lagt min elsk på de deilige "blingsene"!!
Herlig hjemmelaget brød med en utrolig god salami,brie,pesto soltørkede tomater og balsamico.
Nam-nam!!
Selvfølgelig hører en stor kopp latte med også!
"


Når cafebesøket var over stakk vi innom Pihls Paradis.
http://pihls.no/midlertidig-forside/
Jeg er mest glad i blomsterdelen av butikken,og selvfølgelig fikk jeg med meg en av disse nydelige Hortensianene hjem!
"


Denne blomsterbutikken er bare så utrolig koselig,og maken til service skal du lete lenge etter!
Anbefaler alle et besøk der!
"




Spurte om jeg kunne få ta noen bilder,og det var helt greit.
Måtte jo få vise den frem til dere:o)
Etter turen til Paradis dro jeg til frisøren i byen,og nå er jeg ikke så blond lenger! Heller litt mer Jennifer Aniston-farge på håret! Fikk klippet det også,og er superfornøyd!
Og mens jeg satt der,så kom min skjønne venninne innom med kaffe for å holde meg med selskap!
Gode venninner er bare gull verdt!!!
"
Ha en fin søndag!






Ingen kommentarer: