Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

lørdag 29. august 2009

Pihls Paradis!

I dag skulle meg, min kjære og lille Sophie kose oss med lunsj på Colonialen på Paradis,og da oppdaget vi at det var åpnet en ny butikk ved siden av!
Det var en nydelig interiør/klær/blomsterbutikk!
Den heter Pihls Paradis,og jeg falt pladask for blomster-delen!!
For noen nyyydelige og spesielle blomster de hadde der!!
Og så kjekt for oss som bor i nærheten,å endelig å ha fått en så fin blomsterbutikk!
"
Jeg kunne kommet hjem med favnen full av blomster,men nøyet meg med disse nyyydelig rosene,som visstnok dyrkes av en privatperson i Holland og derfor er ganske sjeldne!
De var bare de nydeligste,sarte og søte rosene jeg har sett på lenge!!
"
Selve interiør-delen var også fin,men en noe strammer stil enn den jeg har hjemme. Jeg hilste faktisk på selveste Halvor Bakke, som dere sikkert kjenner fra "Homsepatruljen" og "Norges styggeste rom"!!
Han har som kjent gitt ut en egen interiørkolleksjon som altså Pihls Paradis fører.
Butikken åpnet i går,men det var fortsatt utdeling av kanapeer og drikke til kundene! Veldig hyggelig:o)
"
Så nå blir det nok fast lørdagstradisjon med lunsj på Colonialen og blomster fra Pihls Paradis fremover!!
Anbefaler et besøk på Paradis for alle dere bergensere,altså!
"


Ha en fortsatt fin lørdagskveld,alle sammen!

2 kommentarer:

Guttemamma sa...

Hei og veldig koselig å høre fra deg igjen!! Utrolige fine blomster,det høres ut som en perfekt butikk!!! Ha en fin søndag,klem fra Anette

NIB sa...

hei!
vet ikke hvorfor du har falt ut av rollen, men hvis det går lang tid mellom du publiserer tar rollen deg av (2 mnd).

ser du publiserer svæer lite om interiør. vi ser du i sin tid ble lagt i roll 1, men med så lite interiør i bloggen er vi ikke sikre på om vi kan ha deg i roll 3 heller. det kommer an p ådeg, og hva du ønsker å blogge om fremover. ønsker du å være interiørblogger er du hjertelig velkommen i roll 3, bare gi et pip om hva du bestemmer deg for:)