Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

fredag 28. august 2009

Leeeeenge siden sist!!

Ja,det er liv i meg!!!
Har bare vært så opptatt i det siste;o)
"
Det har jo vært ferie, feiringer av diverse bursdager,utdrikkningslag og bryllup! Ikke mitt,men jeg hadde æren av å være forlover,og det er jammen litt av en jobb!
Men det var kjempegøy,både utdrikkning og bryllupet, og bruden var stoooorfornøyd! Og ingenting er jo bedre enn det??
"
I tillegg så har jeg fått ny jobb!!!
Jeg skulle jo egentlig være hjemme i ett år til med Sophie,men når drømmejobben åpenbarte seg ,var det jo bare å kaste seg uti det!
Så nå jobber jeg som dekoratør i en stor motekjede,og stoooooooortrives!!!
Herlig arbeidstid har jeg og fått: 08.00-14.30,man-fredag!
Og for alle dere som jobber,eller har jobbet, i butikk vet at det er som å komme til himmelen!! Ingen kveld og ingen helg, vi har jo fått ett helt nytt familieliv!
Og i tillegg får jeg jobbe med noe jeg eeeeeeelsker,nemlig mote!
Det kan jo ikke bli bedre;o)
"
Bildene over er fra forrige lørdag. Da var min mor,stefar og besteforeldre invitert på krabber og reker! Og det var bare sååå godt!!
Og utrolig kjekt også! Fordelen med denne typen mat,er jo at man blir sittende leeenge med bordet,og det er jo så koselig!

Håper dere ble inspirert til å løpe ut i morgen tidlig å handle inn sjømat;o)
"
GOD HELG!!




3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med ny jobb:) Jeg vet alt om butikk og arbeidstider, du har nå kommet til himmelen!!!:)
Om 5 uker så er permisjonen min over....da er det tilbake til hverdagen 9-16 og 13-21 og annenhver lørd, men jeg stortrives i jobben min og gleder meg til å ta fatt igjen.
Var nettopp i Oslo og kikket på vårnyhetene, mye flott.
Ha en kjempefin helg. Anita
ps skalldyrbordet så kjempegodt ut:)

Anonym sa...

Hei så godt å ha deg tilbake!
Gratulerer med ny jobb, så herlig å finne drømmejobben med en arbeidstid som er gull verdt!
Nydelig dekket skalldyrbord, det ble nok en super kveld med familien rundt bordet!
Ha en fin helg!
klem
ann-christin

prinsesselinn sa...

god morgen unge dame :)
så kjekt å høre fra deg igjen.
og grattis med ny jobb, blir sikert superbra.
tilfelle du ikke har dagen full av planer så er det loppis på sotra i dag, bibelskulen på bildøy,
selv er jeg på jobb nå, men skal se om jegikke klarer å får meg en tur før de stenger...

ha en fin helg.