Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

søndag 7. juni 2009

Ute

I går var det nydelig vær her i Bergen!
Etter noen flotte dager i København,var det da herlig å bare være ute i hagen og slappe av og kose med mine skjønne barn!
"
Det ble, som jeg trodde på forhånd, tid til litt shopping i Køben...
Skal legge ut bilder senere;o)
"

Er jeg ikke heldig som har så flotte peoner i hagen???

Syns fargen er så nydelig sammen med de hvite!

"

Måtte også ta med noen bilder av Sophie-mor! Hun elsker å være ute og gå på oppdagelsesferd på egenhånd!

Her fant hun en stol som det var gøy å klatre i!

"



Avslutter innlegget med et bilde av den fiiiiine utsikten vår! Vi syns vi er så heldige som får lov til å våkne opp til dette synet hver dag!
For noen år tilbake bodde vi i sentrum,og da så vi rett inn i noen bygårder....Så derfor setter vi så utrolig pris på denne vakre naturen!
"


Ha en flott søndag,alle sammen!



5 kommentarer:

anythinggoeshere sa...

What pretty peonies..love them and such a cute kiddo. You have a beautiful blog. all my best. xo Joan

Ida sa...

Heihei ;)

Tusen takk for alle de utrolig fine tilbakemeldingene du legger igjen hos meg, setter stor pris på hvert eneste ord !! :-)

Nydelige barn du har - ser at skjønnheten kommer fra moren :-) Og du - sååå snille dere er som tok med dere venninnen til Barcelona - utrolig artig måte å gjøre det på :-) Da snakker vi minner for livet !!

Tusen takk for tips ang muffinsene - ble så revet med at jeg måtte teste det ut med en gang! Smørkremen fikk jeg ikke til (brukte 150 g smør og 150 g melis!) - så prøvde jeg med eggehvite og melis - men det ble liksom ikke så fast, om du skjønner ?!? Hvordan lagde du glasuren ? Dine ble iallefall råfine!

Ha en kjempebra uke! Klemmer fra Ida

Guttemamma sa...

Nydelig utsikt, ja!! Skjønn lillemor!! Takk for fin hilsen,veldig koselig!! Stor klem

Hjerterom sa...

Hei :)

Hun er bare såå nydelig den jenta di !!!
De er artige i den alderen der ;)

Pioner,nydelig blomst!!
Likte godt den solstolen din...
Håper du får brukt den masse,å nyte den fine utsikten deres :)

Klem Siw

Jill sa...

Så nydelig utsikt!!!!
Alltid så flotte bilder her hos deg!
Ha en fin uke!