Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

torsdag 14. mai 2009

....on a bed of roses.....

Roser er nydelige blomster,og når Coop har tilbud,så er det jo bare å løpe og kjøpe!!

"

Femti kroner for 20 roser er jo latterlig billig!

Så da kjøpte selvfølgelig jeg to pakker,og delte dem opp:o)

"

Selvfølgelig ble det hvite roser....

"



Så nå står det friske blomster og pynter opp hver krinkel og krok i huset vårt!

"


Et gammelt Norgesglass med litt pynt på,blir en fin vase!

"




Og to gamle,nydelige eggeglass,arvet fra en gammel bestemor!

"
gjestetoalettet er det også koselig med blomster!
"




Hadet på badet!!

"






6 kommentarer:

Jatte sa...

Roser er nydelig, og pynter veldig opp og gir en hjemmekoselig stemning syns jeg :)

Kjempefint du hadde pyntet med dem :)

Ha en fin kveld\natt videre.
Klem Jatte:)

Guttemamma sa...

Mye vakkert for 50 kr,nyt!!

Jatte sa...

Ja ikkesant, denne rasen har stjålet mitt hjerte fra første gang jeg så den <3 :)
Syns dere ikke kan ha en pgr allergi da :\
Men er jo ikke så mye og gjøre med sånt desverre, du får titte innom her hos meg i ny og ne så får du ihvertfall sett noen bilder da .. he he, kommer nok til og bli noen av dem nå fremover, som den stolte mamma`n jeg er ;)

Ha en kjempefin helg du også, og kos deg masse på 17.Mai :)

Klem Jatte:)

Ida sa...

Så mye fint!
Billig glede kan vel det kalles !

Ha en super lørdag og en nydelig 17.mai feiring på søndag!
Klem fra Ida

-Mia- sa...

Nydelige roser, ser det er mange som har vært på coop og kjøpt! Så fint du hadde pyntet med dem-tenker det lukter godt i huset nå! Ha en fin vårdag, og 17.mai feiring imorgen! Klem-Mia

Guttemamma sa...

Kos dere masse dere også,Bette!!! Og i kveld med gp også,klem fra Anette