Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

torsdag 14. mai 2009

....on a bed of roses.....

Roser er nydelige blomster,og når Coop har tilbud,så er det jo bare å løpe og kjøpe!!

"

Femti kroner for 20 roser er jo latterlig billig!

Så da kjøpte selvfølgelig jeg to pakker,og delte dem opp:o)

"

Selvfølgelig ble det hvite roser....

"



Så nå står det friske blomster og pynter opp hver krinkel og krok i huset vårt!

"


Et gammelt Norgesglass med litt pynt på,blir en fin vase!

"




Og to gamle,nydelige eggeglass,arvet fra en gammel bestemor!

"
gjestetoalettet er det også koselig med blomster!
"




Hadet på badet!!

"






6 kommentarer:

Jatte sa...

Roser er nydelig, og pynter veldig opp og gir en hjemmekoselig stemning syns jeg :)

Kjempefint du hadde pyntet med dem :)

Ha en fin kveld\natt videre.
Klem Jatte:)

Guttemamma sa...

Mye vakkert for 50 kr,nyt!!

Jatte sa...

Ja ikkesant, denne rasen har stjålet mitt hjerte fra første gang jeg så den <3 :)
Syns dere ikke kan ha en pgr allergi da :\
Men er jo ikke så mye og gjøre med sånt desverre, du får titte innom her hos meg i ny og ne så får du ihvertfall sett noen bilder da .. he he, kommer nok til og bli noen av dem nå fremover, som den stolte mamma`n jeg er ;)

Ha en kjempefin helg du også, og kos deg masse på 17.Mai :)

Klem Jatte:)

Ida sa...

Så mye fint!
Billig glede kan vel det kalles !

Ha en super lørdag og en nydelig 17.mai feiring på søndag!
Klem fra Ida

Mia, New Room Interior sa...

Nydelige roser, ser det er mange som har vært på coop og kjøpt! Så fint du hadde pyntet med dem-tenker det lukter godt i huset nå! Ha en fin vårdag, og 17.mai feiring imorgen! Klem-Mia

Guttemamma sa...

Kos dere masse dere også,Bette!!! Og i kveld med gp også,klem fra Anette