Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

tirsdag 26. mai 2009

Årets gøyeste utdrikkingslag!!

Jeg må bare fortelle dere om det fantastiske utdrikkingslaget vi arrangerte til vår kjære venninne som giftet seg på lørdag!
"
Vi er en venninnegjeng som i flere år har snakket om hvor deilig det hadde vært å reist på jentetur uten mann og barn! Men det har alltid bare blitt med snakket....
Men da vår gode venninne skulle gifte seg,så fikk vi en gyllen sjanse til endelig å dra på tur!

Så vi fant ut at vi skulle overraske vår gode venninne med tur til Barcelona!!!
Vi bestillte billetter allerede i august,med avreise 30.mai!
Gjett om vi slet med å holde dette hemmelig!!!
"
Så klokken 05.15 torsdags morgen,stod vi utenfor hos venninnen vår!
Hun ante fred og ingen fare,og var ganske sikker på at utdrikkingslaget ville skje en lørdag!
Dere kan tro hun fikk sjokk da vi listet oss inn og vekket henne!!

Med beskjed om at det ville komme en taxi om 20minutter,kastet hun seg inn i dusjen og fikk på seg klær! Det hun ikke visste var at vi hadde pakket for henne dagen før,og at denne bagasjen allerede var underveis til Flesland flyplass:o)
Så hun hadde ingen anelse om hva som kom til å skje!


Vi skulle mellomlande i Frankfurt,så da vi stod utenfor gaten på Flesland,utbrøt hun: Frankfurt,så gøy da! Hva skal vi der?? (litt skeptisk i stemmen.....)
Shoppe sa vi,og lo godt bak ryggen hennes!!

Men når vi endelig kom til Frankfurt og vi aldri kom oss ut av avgangshallen,skjønte hun at noe var i gjære.........
Så da vi avslørte at vi skulle til Barcelona,kan dere tenke dere en som ble glad!!

Vi hadde en fantastisk langhelg i Barcelona med nyyyyyydelig vær,sightseeing,shopping,god mat og god drikke;o)

Vi var også på et Flamenco-show som vi hadde bestillt på forhånd her hjemme i Norge.
Da fikk vi med 4 retters middag og så mye vin og Sangria som vi ønsket!
Det kan virkelig anbefales,for det var litt av et show!!!
Fantastiske dansere,flott,levende musikk og herlig Sangria!




Sightseeing på buss kan jeg også anbefale på det varmeste! Vi satt på toppen av en to-etagers buss,med fantastisk utsikt! Så fikk vi head-set med guiding på engelsk. Helt genialt! Da fikk vi kombinert to ting på en gang: Både være kulturelle og fornye brunfargen;o)



Den vordende bruden var storfornøyd,og det var igrunnen alle vi andre også!
Et mer minnerikt utdrikkingslag tror jeg man skal lete lenge etter!

Dette var mitt andre Barcelona-besøk,og jeg reiser gjerne ned igjen!
Barcelona er en fantastisk by,med masse muligheter.
Her er det noe for enhver smak!
Jeg anbefaler byen til alle som tenker på å besøke en storby!!




Ha en fin tirsdagskveld,alle sammen!
Jeg sitter her i regnfulle Bergen og drømmer om å reise tilbake..........
"







3 kommentarer:

Anonym sa...

Så herlig overraskelse
for veninnen deres,
helt supert!
Minner for livet :)
Ha en fin frustrert frue kveld!
Klem

Monica sa...

for en skjønn ovveraskelse til venninnen deres, det hørtes jo bare helt fantastisk ut:) Ønsker deg en nydelig onsdag åsså kan jeg trøste deg med at det regner her i stavanger også, foreløpig bare grått, men igår høljet det ned og det lå svære putter i veiene, herlig:) klem monica

Balke gård sa...

Så gøy!!! Dere vr flinke som klarte hole det hemmelig!! Takk for gode tips på reisen.

Klem, M