Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

tirsdag 11. januar 2011

Saccosekk!

Fikk du assosiasjoner til 80-tallet nå??
Det gjør jeg når jeg hører det ordet! Jeg var den stolte eier av en stooor, myk saccosekk i hvit pvc....(var det ikke det?)
Og den var jeg så utrolig glad i !
Avogtil la jeg den ut på soveromsgulvet med ett pledd over og brukte den som seng!!?!!
"
Etter den tiden har jeg sagt at noe så harry, aldri skal komme inn i mitt hjem........
"

Men det var før jeg var innom en av mine favoritt lekebutikker, Mitt rom på Nesttun, og kom over disse utrolig søte saccosekkene til småbarn! Så til jul fikk Sophie den over, bare i rosa, i julegave! Og hun eeeeelsker den! Når barne-tv begynner, setter hun seg godt til rette med ett pledd over seg:o) Helt herlig!

"


Nå er det avgårde på trening!

Vi sees!

Ingen kommentarer: