Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

torsdag 18. februar 2010

Senorita ♥

I dag er lille Sophie syk med feber, så jeg er hjemme fra jobb med henne.
Feberen går litt opp og ned, og innimellom når hun har en god periode, må vi jo finne på noe gøy!
Da jeg var i Barcelona i mai, kjøpte jeg dette herlige Flamenco kostymet til henne!
Var ikke disse skoene søte,da??



Hun har ikke brukt det før (det har vært litt stort...), men nå i disse karnevalstider passet det jo bra og ta det frem!
Når jeg endelig fant frem kameraet for å ta bilder av henne, var hun ikke helt sammerbeidsvillig..... Så derfor måtte jeg ta bilder uten henne;o)
Sånn er det når de små er syke!



Ha en fin torsdag, det nærmer seg helg!!!
Jippiiiiii!!!

2 kommentarer:

Silje Andrea sa...

Martine har også en slik kjole, og hun skal også bruke den på karneval - i morgen faktisk. :)

Forever Love sa...

For en herlig kjole og skoene da med litt heler.. Smelt.
Tusen takk for hyggelig hilsen vennen.
God helg til dere:)

Klem fra Tonje