Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her skriver jeg litt om alt det som skjer i livet mitt. Og masse om interiør!! Veldig koselig hvis du legger igjen en liten kommentar når du har vært innom!

torsdag 2. juli 2009

Hurra for meg!!

I dag fyller jeg 30 år!
(Må innrømme at det er litt rart og ikke være i 20-årene lenger....)
Feiringen med venner er unnagjort,så i dag skal bare jeg ,min kjære og barna kose oss!
Denne superkule champagnen fikk jeg av min skjønne mor og stefar!
Var ikke den lekker?
"
Den skal vi nok åpne i kveld,når ungene har lagt seg! Da skal min kjære og jeg kose oss på terassen med champagne og jordbær;o)


6 kommentarer:

Jatte sa...

Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vill vi gratulere ....

*blåse med fløyte og veive med flagg*

Gratulerer så mye med dagen :o)
Sommerklem fra Jatte :o)

Monica sa...

Gratulerer så masse til deg Bette:) Ønsker deg en nydelig dag med en flott feiring:) Champagne og jordbær på terrassen høres digg ut:) Stor bursdagsklem fra Monica

Sigrid sa...

Happy birthday to you,
happy birthday to you.
Happy birthday to Bette,
happy birthday to you.

Den flasken var jo knall stilig! Artig at du kan bruke det "flasketrekket" om igjen.

Håpe du har hatt en flott dag, og at du får en fortsatt flott kveld.

Klem

NUSSE sa...

Gratulerer så mye med dagen Becka!!! :-)En flott 30-åring!

prinsesselinn sa...

Gratulerer med dagen ;)
Håper den har vært fyllt av glitter og stas.

Myntebo sa...

Gratulerer med dagen! Flott blogg som jeg sniker innom støtt og stadig ;-)